لطفا به راهنمای خرید و مدت زمان آماده سازی محصولات دقت کنید. و هر گونه راهنمایی نیاز داشتید ، دایرکت اینستاگرام بپرسید :)

سوالات پرتکرار

0

در این بخش سوالات پرتکرار شما به تفکیک پاسخ داده شده اند ، اگر سوالات شما در این بخش نیست از مشاوران آنلاین ما کمک بگیرید

خدمات پس از فروش

۱. اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان سی سی اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم به عمل آید.

۲. در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟

در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان سی سی اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آن‌ها گذشته باشد، وجود ندارد.

۳. تعویض سفارشم چقدر زمان می برد؟

پروسه تعویض از همان روز کاریِ دریافت محصول شروع و به علت سفارشی بودن ، حداکثر تا چهارده روز کاری انجام می‌شود. لازم به ذکر است که در زمان پروموشن‌ها و حراج ممکن است این بازه طولانی‌تر شود.

۴. آیا امکان مرجوع کردن سفارشم وجود دارد؟

متاسفانه ، به علت سفارشی بودن محصولات ما امکان مرجوع کالا وجود ندارد.

پرداخت

۱. چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

۲. آیا پرداخت اینترنتی من در سی سی امن است؟

بله سی سی متعهد است که از اطلاعات کاربرانش به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می‌گیرد کاملا امن و راحت است.

ارسال

۱. سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟

سفارش‌های ساری از طریق اسنپ باکس و شهرهای دیگر از طریق تیپاکس ارسال می‌گردد.

۲. آیا می توانم سفارشی را که ثبت می کنم در همان روز تحویل بگیرم؟

تنها سفارشاتی که در دسته بندی محصولات آماده قرار دارند اگر در ساری هستید، از شنبه تا جمعه با ثبت سفارش تا پیش از ساعت ۱۳ سفارشتان رو همان روز در بازه‌ی زمانیِ ۱۷ بعدازظهر تا ۲۱ شب تحویل می‌گیرید. سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۳ ثبت شوند، در روز کاری بعد و در همان بازه‌ی زمانی به دستتان خواهند رسید.

۳. آیا می توانم سفارشم را با مراجعه به دفتر سی سی به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

یکی از اهداف خواهران سی سی کاهش سفرهای درون شهری و اتلاف وقت شماست به همین علت سفارش شما به هر آدرسی که مدنظر شما باشد ارسال گردیده و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد.

۴. پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا سفارشم به دستم برسد؟

با ثبت سفارش تا پیش از ساعت ۱۲ ظهر سفارشتان بین چهارده تا بیست روز کاری تحویل تیپاکس شده و تقریبا یک تا سه روز کاری بعد به دستتان خواهند رسید.

۵. هزینه‌ی ارسال محصولات به چه شکل محاسبه می‌شود؟

در حال حاضر هزینه ارسال به ساری ۱۵۰۰۰ تومان و هزینه ارسال به شهرهای دیگر به صورت پس کرایه توسط خود شما هنگام دریافت محصول پرداخت میگردد.

ثبت و پیگیری سفارش

۱. چطور می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

از منوی بالای صفحه در دسته‌بندی کالاها بگردید و کالاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید. در انتها روی آیکون سبد خرید که بالای صفحه، سمت چپ می‌بینید کلیک کنید و بقیه مراحل را از جمله اضافه کردن آدرس و انتخاب روش پرداخت طی می نمایید. پس از اتمام مراحل برای شما پیامکی حاوی شماره سفارش ارسال می گردد که این به معنی ثبت نهایی سفارش و شروع روند پیگیری آن می باشد

۲. آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

۳. آیا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟

خیر. بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی سی سی نیست و در صورت نیاز، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

۵. آیا امکان سفارش برای فردی دیگر وجود دارد و در این صورت فاکتور به چه نامی صادر می‌شود؟

بله، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را به عنوان فرد سفارش دهنده وارد نمایید. در این‌صورت، سفارش تحویل شخص مورد نظر می‌شود.

۶. آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟

بعد از ثبت سفارش امکان لغو و یا تغییر آن وجود ندارد. در حال تدارک شرایطی هستیم که بتوانید برای لغو و یا تغییر سفارش از طریق تماس با تیم پشتیبانی اقدام کنید.

۷. چطور می توانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟

سایز همه‌ی کالاهای موجود در سی سی در فیلد مربوط به ابعاد مشخص می‌باشند. درصورتی‌ که از یک کالا چند اندازه موجود باشد، می‌توانید ابعاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید و حتما قبل از سفارش راهنمای خرید را مطالعه بفرمایید.

۸. آیا ممکن است کالایی که سفارش می‌دهم موجود نباشد؟

اکثر کالاهایی که روی وبسایت سی سی قرار دارند و امکان اضافه شدن به سبد خرید را دارند، سفارشی هستند.
و تنها کالاهایی که در دسته بندی محصولات آماده قرار دارند موجود و آماده ارسال فوری هستند.

۹. آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله. شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.

۱۰. آیا سی سی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است؟

ما در سی سی، با امکان چت آنلاین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ پاسخگوی تماس مشتریان هستیم.

ثبت نام و حساب کاربری

۱. چگونه در وبسایت عضو شوم؟

عضویت را از بالای صفحه، سمت چپ انتخاب کنید. نام، نام‌ خانوادگی، آدرس ایمیل و کلمه‌ی عبور انتخابیتان را وارد کنید و روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

۲. چگونه می‌توانم اطلاعات حساب کاربری‌ام را ویرایش کنم؟

با رفتن به بخش تنظیمات در حساب کاربری می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

۳. در صورت فراموش کردن رمز عبور چکار کنم؟

بازیابی کلمه‌ی عبور را انتخاب کنید. ایمیلی که با آن در وبسایت عضو شده‌ بودید را وارد کنید و از طریق ایمیل ارسالی به ایمیلتان مراحل را طی نمایید.